گیک لرنینگ

علّامه حلّی ۳ تهران

۱۰ مطلب توسط «محمد حسین شاهرضایی» ثبت شده است

نمونه هایی از شوخی های انجام شده با آیفون 6 پلاس خم شدنی!

در پی قضایای خم شدن آیفون 6 پلاس، تعجبی ندارد اگر شاهد سیلی از انتقادها در قالب جدی یا شوخی و از جانب هواداران محصولات غیر اپلی باشیم. برخی از این شوخی ها واقعا جالب و خلاقانه هستند و حیفمان آمد که آن را با شما به اشتراک نگذاریم...

ادامه‌ی مطلب
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۱ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱

نسخه پیش نمایش ویندوز 10 را هم اکنون دانلود کنید (لینک نسخه 32 و 64 بیتی)

شرکت مایکروسافت به تازگی سیستم عامل جدید خود با نام ویندوز 10 را به بازار معرفی کرد که از امکانات متفاوتی در مقایسه با نسخه قبل برخوردار است. لینک دانلود مستقیم این ویندوز در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیت برای شما عزیزان قرار میگیرد.

ادامه‌ی مطلب
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱

امید کردستانی مدیر ارشد کسب و کار گوگل شد...

 

به نقل از زومیت ، گوگل در جلسه مربوط به ارائه گزارش عملکرد مالی خود رسما اعلام کرد که نیکش آرورا، مدیر ارشد کسب و کار این شرکت، گوگل را ترک می‌کند و به سافت‌بنک می‌پیوندد تا در سمت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت مشغول به کار شود. او از سال ۲۰۰۴ تا به امروز در سمت‌های مختلفی در گوگل مشغول به کار بوده است. جالب است بدانید که امید کردستانی، مشاور ارشد مدیرعامل گوگل، جانشین نیکش آرورا خواهد شد. اما امید کردستانی کیست؟

ادامه‌ی مطلب
۲۸ تیر ۹۳ ، ۰۴:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

heartbleed و یا خونریزی قلبی چیست؟

همانطور که می‌دانید هفته‌ی گذشته کشف یک باگ خطرناک موسوم به خونریزی قلبی هیاهوی فراوانی را در فضای وب ایجاد کرد. نکته‌ی جالب توجه در این مورد تاثیرپذیری دو سرور از سه سرور موجود در فضای اینترنت است که اهمیت این باگ را بالا برده است. همان‌طور که در زومیت خواندید، گویا آژانس امنیت ملی آمریکا نیز از دو سال پیش از این باگ مطلع بوده و آن را افشا نکرده است. اما این باگ چیست و چه تاثیری بر روند استفاده‌ی  کاربران عادی خواهد داشت؟ با ما همراه باشید تا نگاهی به ساختار و علت ایجاد این باگ داشته باشیم.

ادامه‌ی مطلب
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آموزش های امنیتی:بستن دسترسی برنامه به اینترنت در COMODO Firewall

حتما گاهی شده که برای کاری نیاز دارید دسترسی برنامه ای را به اینترنت ببندید.در ادامه قصد داریم نحوه انجام این کار با فایروال قدرتمند COMODO را به شما توضیح دهیم.
 
 
ادامه‌ی مطلب
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰